Om ni bara visste. . .

Visst verkar allt så enkelt när jag skriver om saker som jag gör om dagarna? Inte äns jag kan tycka att det inte låter som ett trevligt liv faktikst. Jag har lyckats rätt så bra trots allt. Har en hel del vänner som jag ofta är ute med och gör roliga saker  med och en underbar familj. Visst har jag haft problem. VIsst är det inte kul att aldrig haft något riktigt seriöst förhållande när man är 20 år? Visst är känslan att ta den studen två år försent för jälvig och visst önskar jag att jag kunde ha tagit mitt körkort lite snabbare. Men nu är ju läget som det är. Jag klarade faktikst av studenten vilket inte alla gör och nu kan jag gå viddare i livet och jag är på god väg mot körkort.



Men mitt liv är rätt bra nu jämfört med vissa andra tider i mitt liv. Det jag nu kommer att skriva om nu kommer de allra flesta utaver inte att förstå, men då får det faktikst vara så för jag skriver inte detta för eran skull utan enbart för min egen och för att jag känner att jag behöver skriva av mig . Jag har varit med om förjävliga saker i mitt liv och saker som jag har försökt stänga av och jag har lyckets jävligt bra för det känns inte som om jag har varit med om dessa saker.  Men trots det så vet jag att jag faktikst har det och att jag har gjort oehört hemska saker mot mig själv. När jag säger att jag har gjort hemska saker mot mig själv så kanske ni tror att det handlar om att jag har skurit mig själv eller något likande. Men enligt mig är detta så mycket hemskare.  Ifall ni visste om att jag hade gjort dessa saker som jag hade gjort mot mig själv så hade ni undrat hur fan jag kunde och det undrar jag förstås själv också.  Det är få som vet Gina, Tanja, Alex, Kim, Andy och sen sa jag faktiskt även det till Nille. Och det är som Nille sa "Man vet inte vad man ska säga". Ni som inte vet försök inte fråga ut mig för jag känner att jag inte vill berätta det för allt för många, jag vill inte att ni ska få en dålig bild utav mig.
Det jobbiga är att det ofta kommer upp diskutioner om liknade saker, en sak som folk inte kan förstå och förviso inte jag heller. Jag kan inte förstå att JAG har varit en sån person.
Suck om ni bara visste . . .

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag hoppas att vad du än har gjort mot dig själv ligger långt bak i tiden . Det som varit är för sent att göra något åt , nu måste man försöka göra det allra bästa av framtiden istället .

2009-06-25 @ 10:46:39
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback