Barnasinnet är absolut kvar

Jag fick en kommentar om att jag inte skulle bli vuxen utan behålla barnasinnet kvar och barnasinnet är något som jag alltid tänker ha kvar för hur kul skulle livet varit om man inte hade det kvar. Jag var tex på bussfabriken med elinor o en kompis till henne och deras mammor för några veckor sedan o kan bara säga att det var hur kul som helst att åka ruchbannorna och ligga i bollhavet. Sen när man är ute med kompisarna så är det ju också kul att leka runder. 
Men samtidigt man kan inte sköta livet som jag har gjort,  man kan inte skit i studierna, körkortet, ekonomi och att fixa sig ett bra liv. Jag tänker ta tag i det på det sättet tänker jag bli vuxen att kunna bära ansvaret för mitt eget liv. Men jag tänker aldrig göra mig av med barnasinnet, det kan ni lita på : )

Kommentarer
Postat av: Kimsan

ja de e skit bra Emma de tycker jag du ska ha kvar jag kommer me ha kvar mitt me de kan du lita på ;) :D

2009-01-20 @ 16:15:22
Postat av: Gina

Ja de e klart det finns kvar :P o det är toppen! barn måste man bara vara xD



<3

2009-01-20 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback