Kräsen

Jag vill verkligen träffa den "rätta killen" snart för jag är så satans trött på att vara singel. Men jag har mina krav. Ja helt ärligt så är jag jävligt kräsen.




Han ska vara snygg och sexig och se ut på ett viss sätt , mörkhårig är ett måste, vältränad och gärna magrutor, klädder är ocks viktigt för han måste vara snyggt klädd och ha snygga skor, annars går han bort.
Han ska ha ett viss slags intressen, gärna de vanliga då festa och träffa sina vänner. För jag förstår inte hur det skulle kunna fungera om killen inte har sina egna vänner för om vi vill hitta på något med flera så kan man ju inte bara umgås med mina vänner?
Han ska vara på ett viss sätt , han ska vara snäll, omtänksam, kärleksfull, har en viss slags humor osv. 
Detta är bara några av mina krav förresten så måste han tycka om barn också så att han tycker om min syster , tycka om att resa, tycka om att skämma bort mig, ha livsenergie,  osv.

Visst det finns en kille som tycker om mig mycket och som alltid är snäll mot mig men det räcker inte för säga vad man vill men jag är kräsen och har mina krav.

En del säger att jag bord sluta upp med alla mina krav så kanske jag lättare skulle hitta någon och ja det kanske stämmer men samtidigt varför ska jag bara ta en kille om jag antar att det finns någon bättre för mig? Jag tycker bara att det låter elakt både mot killen och mot mig.


Kommentarer
Postat av: Bea

Man får lov att vara lite kräsen :P

Men du kanske ska ge killen en chans även om han inte har de snyggaste skorna ?

2009-05-13 @ 18:47:01
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Bea

Tror du att du kan fixa biljetter till 3:3 till mig ? Är inte i skolan allt nu liksom :S

2009-05-13 @ 22:14:43
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback