Ben och Jerry glass och vitsippor i skogen

Har haft en rätt så trevlig dag . Vaknade vid halv 8 eftersom jag inte visste om jag skulle till tandläkaren men det skulle jag inte. Eftersom jag änså inte kunde somna om så ritade jag klart sagan, så har typ gjort så långt som jag kan göra med den här hemma nu. Sen vid två tiden så kom Alexander hit. Vi åt Ben och Jerry glass och gick en runda i skogen med min syster.

 Första gången jag smakade Ben och Jerrys glass och jag hade rätt så höga förväntningar men den levde inte redigt upp till dem. Men god var den. Nästa gång blir det halv backed eller vad det nu heter, den hade inte den där vi var.




Sen blev det som sag skogen med Elinor och Alexander och vitsippor plockning



(misstolka inte bilden)

Måste snart leta upp mina anteckningar i provet massage och idrottskador för de är försvunna. Egetnligen hade jag tnkt kopiera en klasskompis anteckningar eftersom mina är försvunna men fick ett sms där det stod att vi var lediga imorgon så det är bara att börja leta som en galning och sedan plugga.

Kommentarer
Postat av: L E N A

Allt bra med dig idag? :) Kram

2009-05-04 @ 20:08:06
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: L E N A

jodå det är bara bra med mig :) kram

2009-05-04 @ 22:08:29
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback