Lite för mycket dricka

Festade igår med Alex, Sandra, Kim, Fredrik, Dennis, Nicklas, Anna, Metchi. Kanske glömt någon.
Det var trevligt dock blev det på tok för mycket dricka för mig. Efter förfesten skulle vi eg till björket för de hade gratis inträdde men vi kom tyvär dit för sent, vilket delvis var mitt fel. För när vi hade kommit ut från Alex lägenhet så får jag för mig att jag glömt mobilen och tvingar typ Alex att springa upp de 4 våningarna till hans lägenhet och kolla om den är där bara för att sedan märka att den finns i väskan ändå . Så när vi kommer till björket så står det en vakt som säger att vi inte kan få komma in gratis. Så det fick bli Qbar istället. Där jag träffade en kille som ville att jag skulle spela biljard med honom, varje gång jag ska spela biljard så har jag varit full och då går det ju inte så bra kan ju säg, så vi gav upp och han bjöd mig på 3 stycken drinkar, kan ju inte påstå att det blev bättre efter dem direkt. Efter Qbar stägning så gick jag, han, Sandra och en killkompis till Sandra och åt. Efter att ha bytt telefonnummer med killen så ringde jag Kim som lätt mig sova på hans extra säng. Tack Kim du är alltid en sån snäll vän, tack för att du finns!





Ja vad ska man säga om dagen efteråt, idag då? Denna dagen blev ju inte riktigt som planerad. Jag är väldigt bakis. Vaknade upp imorses på Kims extra säng och var som död. Hade spysmak kvar i munnen och skulle gå ut till Kims kök för att ta ett glas vatten då möts jag av att Kims farmor står där och lagar mat. Fast inte förvånad över det , Kims farmor är en trevlig och speciell tant som alltid lagar mat till Kim. Fast det är ju inte Kim som ber om det utan hon som gör det ändå.
Var ju som död och orkade inte göra annat än att sova. Ringde mamma någon gång också och frågade om hon kunde hämta mig hon sa att hon skulle komma om en halvtimme. Men hon kom inte och jag somnade om i 2 timmar. Sen ringde jag henne och hon sa att hon skulle komma då.
Sen har jag bara varit hemma och forfarande helt död, vet inte om jag någonsin har varit så här bakis egetnligen.
Har typ bara sovit hela dagen och fast att jag borde ha pluggat matte har jag bara inte kunnat det, får ta det imorgon istället.

Fick förresten Sms av kilen idag om jag ville träffa han fler gånger, så vi får se.
Nu ska jag iallafall sova och hoppas på att jag mår mycket bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-11 @ 02:47:42
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea nr 2 ;)

Oooh lala , lycka till med killen då ;)

Hoppas du mår bättre nu

2009-05-11 @ 08:34:40
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback