Skumma typer på internet :O

Förresten fan vad det finns skumma typer på internet jag sa till en att jag behövde 800 kr för att jag skulle på festival och vad tror ni att han gör? Jo han GER mig 800 kr och ber mig höra av mig till honom imorgon så att de säkert har hamnat på mitt konto :O Han hade väl lite för gott om pengar kanske. Men sen fortsatte han att snacka om ifall han skulle köpa en till cab eller en båt.

Fast att klockan är mycket nu så måste jag faktiskt kolla på mitt prov nu tills imorgon. Har inte kollat på det på några dagar. Men jag kollade på det innan och det verkade ganska lätt : ) Så hoppas att det fortfarande är det.


Kommentarer
Postat av: Amor del Americafrica

Nä är det sant? :D :D :D 'hehehehe' Nu blev jag avis! :D Schyssta bullar! :)

2009-05-26 @ 01:01:25
URL: http://www.blattebella.se/
Postat av: Bea

Vadå ? :O Har du verkligen fått pengarna med ? :O DAAAMN !

2009-05-26 @ 18:21:56
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback