Sitter här dricker Varm oboy och kollar SATC

då jag kom på att jag har inte hunnit blogga nåt idag. Först skolan då med religon, mateprov och funktionshinderprov fick reda på att jag klarade båda två vilket kännts jätte skönt. Sedan  var jag på stan med mamma och fixade inbjudningskort så nu är det också ordnat, känns skönt ska baa få iväg dem också. När jag sedan kom hem så märkte jag att inte hade min nyckel så ringde Alex som kom o hämtade mig blev att kolla på tv och äta. Sen när han skulle köra hem till sina förädrar så ville Sandra gå en runda på stan så då hängde jag på. Det blev ett sett armband, öronhänge och halsband för 100 kr : )



Busade och mysste med Elinor sen, gud vad den flickan betyder : )

Men nu ska jag återgå till min varma oboy (hoppas det inte hunnit bli så kal) och sex and the city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback