Matte och film med Alex igår

Igår var jag hos Alex han hjälpte mig med matten nästan hela dagen ett jätte stort tack för det. På kvällen tyckte vi att vi var värda godis så därför körde vi till Maxi och köpte det förstås blev även två filmer Bride Wars och en till som jag inte kommer ihåg namnet på. Trevligt iallafall.




Idag skulle Tanja ha kommit hit men det körde ihop sig och hennes syster hade tagit hennes åkkort. Men vi får ses en annan dag snart istället : )
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer det kanske blir festa på Grand med lite vänner men har bara råd med det om de kan fixa fribiljetter. Annars får vi se hur det blir ikväll. Tänkte faktikst ta och plugga lite till nu för även om det känns som om jag pluggar hela tiden nu så har jag mycket kvar innan studenten. Så dags för plugg som tur har jag godis kvar från igår som jag kan trösta mig med lite medans jag pluggar.

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh jag älskar den filmen! :D

Tro det eller ej, men tårarna kom där mot slutet.





Puss!

2009-05-22 @ 15:56:16
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback