Jävla flugga

Godmorgon eller jag vaknade väl för första gången kl 8 men sen har jag legat kvar här och dratt mig och somnat om lite lätt en liten stund. Jag brukar ju inte dirket vakna kl 8 en lördagmorgon men det var en jävla flugga här inne som sussade runder som en galning och sen var det fullt liv i huset. Elinor har varit helt tokig hela veckan för hon ska gå på barnkalas idag och hon har planerat allt in i minsta detalt - presentt, inslagning, klädder, skor, håret, teckning som hon ska ge dem osv. Så vid 8 idag när mamma o pappa kom upp så låg hon tydligen och sjöng i sängen och ville sen börja fixa till sig. Jag får väl gå och lämna henne sen vid 2 tiden för mamma är på jobbet nu.

Gårdagen var iallafall hyffsat trevlig har ju redan skrivit vad vi gjorde men. Chill hos Dennis med Dennis då förstås , Björn, Sofie, Lina, Kim och jag då ;) Sen drog jag Kim, Sofie och Lina till Qbar dock i nyktert tillstånd. Hände inte så mycket där satt mest och snackade, planerade lite inför Siesta och Kim hade ju sina konstiga små kommenterar tex så frågade han oss ifall inte vi brukade springa fram till främmlingar och skrika för att se hur dem reagerade, detta gjorde han precis som om det var världens naturligaste sak men vi tycker förstås att det lätt väldigt sjukt. :O

Ska som sagt lämna Elinor på kalaset klockan två idag men fram tills dess blir det frukost och plugg jag har nämligen 2 prov på tisdag som jag VERKLIGEN MÅSTE skriva bra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback