Illamående och sett på filmer

Igår när jag hade ont pgr av att jag hade dragit ut visdomstanden så tog jag starka tabletter vilket gjorde att jag började spy. Imorses mådde jag fortfarande inte bra kändes som om jag skulle spy och svimma när jag reste mig så av den anledningen stannade jag hemma idag. Flyttade på provet tills tisdag och skulle egentligen ringa min naturkunskapslärare sen men jag är rädd för honom så det sket sig, får väl prata med honom nästa lektion istället. Jag är livrädd för att få streck.

Iallafall så har canal + något erbjudande nu om att se filmer gratis under helgen så det är vad jag har gjort idag.

Det blev 27 dresses , fast jag sov nästan igenom den och nu kollar jag på min brorsflickvän. Syster Sofie och hennes pojkävn Mattias håller på att laga spaggeti och korvstroganof, så ska smaka lite sen får hoppas jag kan behålla det.



Blev av med mitt bakomatkort för ett tag sedan så har beställt ett nytt nu som har kommit så ska ner och hämta det, har ju kännt mig halvt handikapad utan mitt kort får jag väl erkänna.

Kommentarer
Postat av: emma

fy fan va tråkigt att du blev så dålig. hur mår du nu ikväll? hoppas bättre!

2009-05-08 @ 19:59:24
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback