Hemma ifrån skolan idag

Godmorgon, idag tar jag mig friheten att vara ledig jag orkar inte åka ut till Norra Åsum där min skola ligger bara för att få höra på andras redovisningar. Jag har ju redan gjort mina nu. Så då hade man kanske göra något roligt under dagen?

Men nej, jag måste verkligen städa rummet idag för om jag inte får rummet städat typ idag så kan jag bara inte förstå hur jag ska hinna få mitt rum städdat innan studenten och det vorre ju rätt skönt att slippa ha ett skit stökigt då.



Sedan blir det även av att plugga faktikst. Pappa ska hjälpa mig med samhälle ikväll för jag kan bara inte med EU, FN, Internationella relationer osv tycker det är skit tråkigt , men pappa är ju politiker så han borde ju ha koll på det. SKa även kolla av maten , jag har ju 2 matteprov kvar.
Jag vet att det blir mycket snack om skolan och sånt i min blogg men lugn snart är det ju studenten =D Ska bli riktigt trevligt!

Förresten så skulle jag söka jobb på ett dagis fast sen fick jag veta att det var pingstkyrkan som hade hand om det så blev en anning skeptiskt för mina föräldrar säger att det nästan är som en sekt och jag vill ju verkligen inte hamna bland något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback