Gör en saga om att få ett syskon

Ja, det blev som sagt en dag full med plugga och även en film. Dessutom har kim varit här på besök men typ bara 10 minuter fick nämligen ett sms där det stod att han var ute och sprang och just nu befann sig på min gata. Så skrev tillbax att han fick komma in en stund om han ville det.

Ska fortsätta med mitt pluggande men det är rätt så lugnt för just nu håller jag bara på att göra en saga, den ska handla om att få ett syskon. Att göra läxa måste inte vara tråkigt utan kan faktikst vara helt okej. Att göra ren saga är kul och att skriva om dagens kroppsideal och Kvinnomisshandel är intressant däremot att rätta mitt mycket stora samhällsarbete är INTE alls lika kul, det är skit tråkigt! 
Som sagt dags för nästa bild nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback