Det känns att det snart är dags för festival !

Denna veckan framförallt helgen gillar jag verkligen att bo i Hässleholm för som sagt är det festivalen siesta denna helgen. Själv var jag nyss nere på stan och köpte min biljett och även cider. Det krylar redan med fullt av folk i stan, folk med pakning på väg in till campingen, folk som springer från skvilagret där festivalbiljetterna säljs till bankomaten bara för att skivlagret inte tar kort, folk som sitter på baken och redan förfestar, folk som  är på systemet och köper  dricka osv. Det är en riktigt härlig stämmning och man vet att det snart kommer att hända något speciellt. Dessutom är det crussing på lördag och då brukar det bli en himla feststämmning på stan också !

Nu blir det plugg till provet på torsdag för imorgon vill jag inte sitta hemma och plugga, nej då vill jag vara nere på campingen för även om inte festivalen börjar förrän på torsdag så kommer det vara fullt med folk på campingen imorgon , ska bli najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback