Datanörd

Suttit framför datorn nu hela kvällen , fråga mig inte vad jag har gjort för det  vet jag knappt. Men har varit väldigt trött och datorn kan ju vara ett bra tisfördriv.
Men innan jag hamnade vid datorn så var jag  skolan och hade redovisning om kvinnomisshandel och sedan prov i massage och idrottskador. Provet gick nog bättre än redovisningen för jag var helt oförbered på redovisningen.
Sedan slutade vi reda vid 1 då kom Alex och hämtade mig sen stack vi hem till honom och lagade spagetti och kötfärsås.

Men nu ska jag stänga av datorn och sova imorgon är det nämligen tandläkaren som gäller redan kl 9 i Helsingborg. Så tar ju ett bra tag att köra dit där med. 


Kommentarer
Postat av: nadia - Design utlottning pågår!

Har också degat framför datorn ikväll.. toppen....

2009-05-07 @ 00:50:46
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: emma

lycka till hos tandläkaren (:

2009-05-07 @ 12:21:27
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback