Sanningens ögonblick

Är det nån mer än jag som kollar på Sanningens ögonblick?
Det är ett rätt skumt program egentligen och man ska nog inte ta det alltför seriöst.
Den där maskinen kan kanske reagera bara på stress och man kan ju bli stressad
fast att man inte ljuger och sen kan alltid sanningen vinklas på olika sätt.
Men trots det tycker jag att det är rätt kul att kolla på ibland.

Man kan ju inte låta bli att tänka på vad folket som ställer upp i programmet tänker på
för de säljer ju verkligen sig själva när hela sverige får veta deras innersta hemligheter.
Visst jag skulle faktikst tycka att det var lite småkul att vara med men konsekvenserna man får ta. Nej tack!

Men en hel del i programmet som har varit med kan man tycka att det är rätt åt dem att få ta de konsekvenserna som de antagligen har fått  för de är sånna idioter men det är väl klart att det blir bra tv och därför som de har med dem tex tjejen som stall assistentpengar och gjorde privata saker för dem, tjejen som sålde sjuka hästar och den där killen som man aldrig glömmer, han som var otrogen mot sin tjej, tyckte att blondiner var snyggare och att tjejer skulle ha silikonbröst. Den stackars tjejen hade ju ingenting som han ville ha. Hoppas verkligen tjejen dumpade honom och ingen smart tjej kommer ju vilja ha honom.

Körde vinnartaktik| Linus hade granskat den amerikanska förlagan. ?Jag hittade en vinnartaktik ? att erkänna allting?, säger han. Och han vann 75 000 kronor. ?Jag har gett lite mer än hälften till Sofia?. ##Foto: KANAL 5


Men igår var det inte personen som deltog som man reagerade utan kompisen och pappan.
Killen som deltog kom ut med att han var bi och hade haft en sexuelrealation med en kille.
Hans flickvän visste det redan och accepterade det men pappan och kompisen verkade inte ta det lika bra.
Pappan sa bl att man mådde bättre av att inte veta visa saker, att det kanske bara var en fas och när programledaren peter gårdin frågade om det hade någon betydelse så sa pappan "Nej detbehöver ju inte ha det MEN....."  Man blir ju helg galen på sånna föräldrar. Istället borde han ju förstås ha sagt "Nej klart det inte har, jag älskar min son vem han än är tillsammans med" . Sen på frågan om han såg Aktraktiv ut så förstod inte pappan hur hans son kunde ha svarat ja :O.
Kompisen visste inte om de kunde fortsätta vara kompisar men det berode nog mest på att killen som deltog hade snackat skitsnack om kompisen.
Jag hoppas inte pappan och kompisen egentligen är så tröga som det verkar som. En av mina bästa kompisar är öppet bi SO WHAT? :O Varför ska jag bry mig om vem hon vill va med? Så länge det inte är någon knarkande våldtäcksman så får hon va med vem hon vill bara hon mår bra.
Jag hejar på killen och hoppas han går hela vägen o vinner alla pengarna. 

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

Sv: Tack så mycket för all support. Alla kommentarer och peppningar har varit mer än positiva för oss.



Kram

Stylissimo

2009-03-09 @ 21:03:28
URL: http://stylissimo.blogg.se/
Postat av: andrea

det är ganska kul att titta på sanningens ögonblick. :D

2009-03-10 @ 15:54:40
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback