Ledig men massor tråk att göra ändå

Ligger i sängen, egentligen är det skola idag första dagen efter typ 12 veckor. Att vi inte har varit i skolan på 12 veckor beror på att vi först hade jullov, sen praktik och sen sportlov. Men idag börjar typ hela klassen tror jag förrutom jag, de har bara en lektion och den har jag redan läst i min förra skola. 

Men tror inte jag ska slappa för det,  nej jag har en hel list med massa saker att göra :(

Hämta pinkbiljett
Hämta cykel
Hämta mitt pass hos Kim
Leta upp CSN pappper
Lämna in dator på lagning?
Mobil skitet sista försöket sen ger jag upp och skaffar annan
betalla mobilräkning
projektarbete, skriva om studiebesöket på montessori och även Waldorf
Köpa mascara
Kolla matten, snart nationeltprov tror jag :(
Massage, läsa igenom och öva      
Söka jobb, kolla igenom cv o personligt brev                                            
Plugga körkortsteori


Förresten om jag har tur vilket jag verkligen hoppas, så kommer mina böcker som jag beställde för ett tag sen nog idag. Hoppas för jag vill ha dem nuuuu!

Kommentarer
Postat av: Alexandra,KAKHUSET

Många saker att hinna med, men jag gillar när man skriver listor som du!



// Alexandra

2009-03-02 @ 15:03:40
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback