Inte speciellt moget med skitsnack

Jag kan faktikst stolt kan säga att jag snackar väldigt sällan skit om andra människor. Jag tycker att det är att kasta bort tid av sitt egna liv.
Men det verkar som om en hel del bloggare älskar att snacka skit om andra spec att snacka skit om två av sthlm värsta fjortisbloggare Kissie och Desiree. Visst de använder för mörk fondution/rouge, visst de beter sig jätte omoget men egentligen så tycker jag att ni också gör det när ni skriver skit om dem.
Ni kan ändå inte ändra på dem men förhopningsvis så kommer de ångra sig när det blir äldre och förnuftigare kan man hoppas.
Dock finns det en gräns och det är när folk lägger ut nästan nakebilder på sin blogg. Man vill ju att dem ska förstå att det är riktigt farligt och att det inte är spec säkert att bilderna kommer stanna på ens bloggsida utan istället kommer de skickas runt ibland pedofiler. Det är vridigt. Fan, snälla tjejer tänk er för bara!

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.



Superfin blogg! :)



Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en bra dag! :)

2009-03-12 @ 12:32:48
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback