Den lilla prinsessan

Kollar på Den lilla prinsessa nu-

Sara växer upp med sin far men när han beger sig ut i krig måste hon flytta till en internatskola. Saras far dör och hon blir "slav" på internatskolan men ingen kan ta ifrån Sara hennes drömmar, och snart börjar magiska saker hända på skolan.

Även om det är en barnfilm så tyckr jag att den är otroligt bra de har sina roliga stunder men är även en mycket hemsk o sorglig film.
Man blir glad över hur Sara kämpar och arg på hon som har hand om internatskolan för hon är verkligen en sån elak bitch. Jag förstår inte hur man kan behandla barn på det sättet som hon gör som när hon ska säga till Sara att hennes pappa har dött. "Din pappa har döt , han blev skjuten. Sara lyssnar du på mig. Du är helt ensam nu i världen utan några pengar" helt käsnlokalt.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Just det, jag har flyttat min blogg till www.improveme.se/andreas så besök mig gärna där! :)



Hoppas du får en underbar lördag och en fortsatt trevlig helg!

2009-03-14 @ 15:53:02
URL: http://improveme.se/andreas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback