090326

Goddagens!

Det enda vettiga jag har gjort idag är att vara i skolan hade två lektioner svenska och samhäll och mellan dem en håla för mig själv. Men skolan gör en så himla seg att man knappt orkar göra nåt vettigt när man kommer hem lagade ihop lite pasta och falukorv och la mig i soffan för att kolla TV.  Top Model 4, Du blir vad du äter m.m.
Men nu måste jag verkligen sätta Igång och plugga har inlämning imorgon på ett stort arbete om Sverige o Danmark. Känns som om jag bara pluggar hela tiden. Men snart är det faktikst student, ska bli riktigt skönt! Och imorgon är det sista dagen för denna vecka skönt det med.  Imorgonkväll väntas det fest förresten , Jonnas 20 års fest!
Är verkligen på festhumör inför denna helgen så ska bli riktigt kul !


Men nu är det plugg som sagt och sen ska mamma färga mitt hår och om inte pappa kommer hem alldeles för sent så tänkte jag även ta o övningsköra en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback