Svar på kommentar

Ojdå hehe Kim sa att det var han som hade skrivit det men inte hade menat min fest utan Metchis fest och då förstår jag honom mycket bättre.


kollar bland mina kommentare och förstår ingenting. Tydligen var det någon som ströde sig på att jag och nille barqa satt och titade och inte släppte loss på midsommarfesten? Uppenbarligen har personen inte varit på min fest och bara kolla på bilden där nere på oss ? Jag vet inte vad ni brukar göra på midsommar? Men själv burkar jag både festa och äta midsommarmat. Och på bilden där nere så sitter vi och äter jordgubbar och glass tillsammans med våra vänner. I övrigt tyckte jag att jag släppte loss väldigt mycket på midsommar. Jag bada i polen , hoppade studsmatta, snackade med allt och alla och dansade runder. Men när jag äter ja,  då vill jag gärna sitta ner och äta känns bättre så än att hoppa runder och äta samtidigt?

Så löjligt att personen dessutom ska vara anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback