Skattjakt

Nu har jag långtråkigt :/ Skulle eg varit med Sadra ikväll men blev rätt sent så jag orkade inte är ju eg sjuk. Så sjukt ont i huvudet med och att grannen har studentfest där de skriker och blåser visselpipor gör ju knappast saken bättre. Men väntar på att sex and the city ska börja vilket det ju faktikst gör om bara 2 minuter nu : )


Orkar faktikst inte skriva så mycket om skattjakten. Men även om jag var seg så var det trevligt. Man förstod på riktigt att snart är det faktikst dags för studenten och det ska bli kul. Men om jag ska va ärlig så känner jag mig inte så jätte glad över det . Har mycket ångest. Det fanns en hel del sjuka saker på skattjakten iallafall och det gavs ut sugmärken, fick visa min tandställning några gånger m.m. OA OAE VI ÄR WENDESRAGGARE ; D



Nej men nu har jag redan missat 2 minuter av sex and the city , så ska ta och se på det nu : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback