Lursjön med Sandra, Anton och Torgny ( :

Det blev lursjön med Sandra, Anton (brösthåret fast han undrade varför han kalladels för det) och Torgny ikväll. Kvällen började med kub då Torgnys lag vann alla gånger. Sanningen är den att han  var jävligt bra på det men vi säger att det bara var turen. Hoppas inte Sandra blev för ledsen för jag och Anton var rätt elaka mot henne. Vi sa att när någon är trög så säger man att "Nu var du nästan lika trög som Sandra" men det stämmer faktikst lite också.
Sedan gick vi ut på bryggan dit även Amanda och David kom efter en stund, de hade varit där med andra vänner och skulle tälta där sen (vilket jag och måste göra med vänner i sommar känner jag) Iallafall så var jag och Amanda badsugna så vi badade, rätt kul med hopptorn så det blir rätt högt uppe. Dock ska man ju inte stå och fega sig som Amanda gjorde där uppe utan bara hoppa snabbt i.
Jaja åkte hem efter ett tag och om ni vill veta så kör Torgny som en galning. Först skit snabbt och sen bromsa rätt mycket, sen skit snabbt igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback