.

Midsommar blev trevligt, får ta och skriva om  det sen. Nu blir det film en hel del är repiga så får se vilka som fungerar . Antagligen blir det grillning och kub vid sjön ikväll men får återkommer om det.

Vi hörs


Ps. Varför känns det som om jag är otrogen när jag är med någon kille fas att jag är singel och borde få göra vad fan jag vill, kanske beror det på att jag tvingas berätta allt för en viss person och han sedan blir skit sur fast att jag ganska tydligt har sagt att jag inte vill va tillsammans med honom?? :O


Kommentarer
Postat av: tia

vet du va du menar. hatar den känslan. att man känner sig skyldig fast man inte har några skyldigheter alls

2009-06-22 @ 09:42:21
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback