Jävla blogg!"

Jag är irriterad just nu på min blogg som fan fick mejl av de som tar hand om blogg.se att jag skulle gå in på en sida och sedan fixa en massa saker som skulle stå där om bloggen. Men det blir inte bättre bara värre och jag känner just nu bara för att skappa en ny blogg. Vet inte alls hur jag ska göra för vill ju eg ha kvar denna :(

Det var en massa missförstond som hade hänt förrut, folk som säger olika saker. Men nu är det faktikst hyffsat lugnt.
Har fortfarande inte berättat om förra helgen då det var spelkväll/fest hos mig på fredag och fest hos Jonna på lördagen. Vet inte om jag orkar skriva så mycket om det egentligen, men trevligt var det!

Både i torsdags och igår (fredag) var vi på helsingborgsfestivalen.
Först på torsdagen var jag och gina på väla och shoppade lite det blev skor, jeansleggins, byxdress, och underklädder sen åkte vi in och träffade Kim och David på stationen. Igår var vi samma gäng + Bea. 

Jag orkar inte skriva så mycket för seriöst undrar jag om jag bör bytta blogg för jag får verkligen inte detta till att fungera tråkigt nog och då är det ju ingen ide att skriva en massa saker om jag ändå ska bytta sen :/ 

Orkar inte med bloggen just nu så dags för lite kladdkaka, glass och jordgubbar istället  

Kommentarer
Postat av: Bea

Hmm , vad har du gjort med bloggen nu egentligen ?

Och vad är det som har krånglat innan ? Nått mer än kommentarerna ?

2009-07-25 @ 17:49:45
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Gina

Hmm.. texten har ju blivit hur stor som helst nu!! men ja tror de funkar o kommentera :) hoppas den kommer fram..^^

2009-07-26 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback