Tivolirock och lite annat

Godmorgon eller vad man nu ska säga, vaknade precis och ska strax iväg till affären och jobba men bara i 2 timmar ju,
Tänkte först bara skriva lite om dagarna som har gått. Och då får vi ju förstås börja med i lördags då det var tivolirock , en mycket trevlig dag. Åkte dit vid halv 2 tiden på dagen , fiick sitta i bilen och häla över cidern i glassflaskorna till plastflaksor Gina och Kim trodde inte att jag skule fixa det men klart jag gjorde det däremot gick det lite sämre för Kimsan men han vägrade ändå att ta emot min hjälp. Han se sista låten med Erik Hassle och sedan var det dags för Markus Krunegård som enligt mig har en del bra låtar. Nille kom in sen för han jobbar natt och ville sova ut innan han stack till tivolirock. Åt mat från donkan, såg lite på Dead by april, träffade syster, såg sugerplum fairy, lärde mig ta riktigt halsblås på cigg rätt sjukt att man har rökt i 2 år men bara tagit munblås, fast åt andra sidan så har det ju inte varit lika farligt. Det trevligaste på hela kvällen och andledningen till att jag egentligen var där var ju förstås THE SOUNDS =D =D så himla underbara konserer ju. En främmande kille föreslog att jag skulle sitta på hans axlar men tre vakter såg det och pekade surt på oss så det var ju bara att hoppa ner. Lite fjantigt tycker jag allt Lillasyster fick sluta tivolirock i år.,Efter tivolirock gick jag in med Gina, Kim, Nille och Erika och åt pasta o sedan var det dags att köra hem.




Dagen efter på söndagen som jag redan har skrivit om så var jag  mest seg spelade the sims från förmiddag till kväll tills det  slutade fungera, vilket var väldigt irriterande. I måndags jobbade jag och såg film  med Alex och hans kompis som kallas för dockan :O En film om någon typ som skulle in i fängelse och tränade upp sig på alla märkvärdiga sätt inför det. Rätt skum film. Den andra filmen som vi såg var Holiday en film som däremot var bättre. Kärlek, drama, komendi kan man väl kalla det för det var två tjejeer som var trötta på killarna i den staden de bodde. Den ena tjejen hade vairt kär i samma kille i 3 år men han var förlovad med en annan och den andra tjejen hade precis gjort slut med sin kille. Eftersom de är trötta på ställerna där de bor så kommer de på ideen att bytta bostad och liv.




Sen igår hann jag med en hel del på dagen. Jobbade, körskolan och sen  tyckte jag faktikst att det var på tiden att jag besökte farmor och farfars grav har ju inte varit där sen deras begravning. 



På kvällen ville jag och Sandra först och badade i luhursjön men eftersom Kim inte ville köra oss dit och det nog ändå hade varit kalt där så stack jag hem till henne. Där vi mest chiillade, pratade och var ute med hennes hundar.


Men nu måste jag verkligen gå upp och fixa till mig , måste ju dra till affären om typ 10 minuter :O :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback