Familjekväll

Fan jaha så radderade jag allt som jag hade skrivit är inte det himla typiskt. Ville bara säga att det inte blev något med Sandra vilket är mitt eget fel. Men jag hade rätt trevligt här hemma med familjen och ett bra tag sen vi umgicks allihopa. Spelade kortspel och åt chips.
Jag har även kollat efter jobb idag men man behöver ju körkort på typ allihop , störande men jag ska ju ta körkort men skulle ju behöva ha det nu om jag ska söka jobben. Hittade inget jobb om förskolelärare (fast tänkte ju ringa och höra ändå) men jag hittade ett jobb som barnflicka till två barn vilket också låter som ett jobb som skulle kunna passa mig. Men frågan är bara om det är bra betalt , jag tror ju inte det och sen är det väl jobbiga arbetstider med.

Nu ska jag ialla gå och lägga mig och läsa en bok, vet dock inte vilken för boken som jag höll på att läsa "En shoppaholics säger ja" läste jag ju ut i förrmidags. Den serien tillhör ju grenen komendi vilket jag faktikst aldrig brukar läsa men nu ska jag återgå till mina lite mer tragiska böcker för de är sånna jag har i bokhyllan och vissa av dem har faktikst stått där i flera år fast att jag hört en hel del possetiv kritik om dem så kanske på tiden att jag läser ut dem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback