Grillning vid sjön med familj o sen filmkväll med vänner

Det blev lite ändrade planer det visade sig att jag hade missförståt Kim han var ute och tränade och ville bara springa inom och ta ett glas vatten hos mig. Följde med Elinor, mamma, pappa, mormor o morfar till en sjö sen där vi grillade och badade. Tog en hel del kort på sötaste Elinor ( :













När jag kom hem sen så tog jag mopeden till Kim där även Nille och Gina var. Vi kollade på film och sen ville Nille ha kex så vi tog allehop och körde till macken så han fick köpa sina kex.

Idag har jag jobbat , gått en runda på stan och köpt mascara där jag även träffade Sandra. När jag kom hem gjorde jag cheeskake, så den är väl klar sen vid 9 tiden. Tror inte jag ska göra så mycket ikväll är fasktikst trött. Se på film/läsa och äta cheeskake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback