Min övetalningsförmåga är så bäst !

Jag och min övetalningsförmåga är egentligen så himla bra. Efter rätt mycket tjatt från mig över hur bra det är att ha körkort och att riktiga män har det så har jag faktikst fått min vän Nile att gå till körskolan och skriva in sig så nu ska han börja i agusti. Han är 23 år och aldrig kommit till skott men tack vare mig så gjorde han faktikst det nu. så visst är jag bra? ;)
Jag borde egentligen också ta och plugga körkort nu och övningsköra men jag orkar inte så ska spela the sims 3 eller läsa min nya bok som kom idag "En shopaholic säger ja". Men förhoppningsvis blir det att övningsköra senare idag.

Förresten om ni vill veta så gick det bra att jobba nere i affären idag. Syrans pojkvän Mattias kom också dit efter ett tag han hade varit hemma hos oss och hämtat shorts till syster. När min minsta syster fick se det så frågade hon varför och när mattias sa att hon skulle ha dem på sig så sa Elinor "Aha då går hon utan byxor på stan nu då?" Så gulligt ;)

Nej nu blir det som sagt boken eller the sims

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback