Ice Age igår och Sölvesborg nästa

Igår var vi och såg på Ice Age. 9 stycken var vi och det var mycket trevligt, rekomenderar absolut filmen för den var mycket rolig även om den var seg emellanåt. Sedan drog vi upp till Nile , jag var lite osocial och spelade sonic medans de andra snackade. Folk drog rätt tidigt och vid 23 var det bara jag och Nile kvar, tänkte också dra rätt tidigt fast det slutade med att jag stannade till 3 då Nile skulle iväg och dela ut tidningar, tidningsbärarare är han ju.



Fast att det blev sent somnade väl vid halv 4 så gick jag upp nu klockan 8. Ska till Sölvesborg där det om det som nu är fint väder ska bada och solas annars fanns det tydligen en marknad som man kunde gå på om det inte var bad och sol väder. Men ska sätta igång nu och fixa till och äta frukost kl är ju redan halv snart och vi ska köra 9.

Strand på Listerlandet. Foto: Eijer Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback