Grillfest och kristiandstadfestivalen

Det blev ett jävla bråk hemma igår mellan syster och mig. Ni vet sånt bråk som spårar ut totalt och det slutade faktiskt med att min dator blev slängd i golvet utav henne. Så nu lär det bli mindre bloggande så att ni vet om det.

Efter allt tjaffs där  hemma begav jag mig dock till Kims polares Alex på grillfest och sedan bar det av till Krisitiandstad festivalen , hängde en hel del med Sandra inne i öltältet. Orkar inte skriva så mycket men det var iallafall trevligt.

Har umgåts med Nille hela dagen och sitter hemma hos Kim nu, själv med killarna. De är lite speciell att umgås själv med en massa grabbskämt hela tiden.

Men vi hörs kanske inte lika mycket skrivande som förrut men. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback