Fågelunge i skyltfönstret

Idag när jag jobbade så flög det in en fågelunge och satte sig i skyltfönster lite komiskt faktikst, kom ju in flera kunder som skulle säga till. Sen var det ju problem att få ut den fick jaga den och gud vad den flaxade med vingarna. Men tror faktikst att den flög ut av sig själv till slut. Men nu måste jag damsuga rummet och ducha för först fick jag ett sms av Gina att hon tänkte komma hit typ vid 6 tiden och nu frågade även Kim om han fick komma hit och bada i våran pol vid 6 tiden. Så klart dem får komma hit o bada. Men annat var det förrut på mellanstadiet hade jag så kallat kompisar som inte brydde sig om en resten av året men sen väl på sommaren så skulle de komma hit o utnyttja en för att få bada i vår pol. Blev riktigt trött på dem till slut och insåg vilka mina riktiga vänner var (för sånna hade jag ju förstås också ;)

Men nu ska jag som sagt damsuga rummet och sen ducha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback