:'(


OK min blogg har blivit en anning privat men det kan inte hjälpas ibland behöver man bara skriva av sig.

Jag mår inte alls bra just nu men jag ska inte klaga för jag får skylla mig själv.
Jag har sagt det förrut och säger det igen, fan alla skulle haft det bättre om inte jag fanns.
För omedvetet sårar jag folk och de känner sig som en dörrmatta. Folk som jag verkligen bryr mig om.
Var meningen att man skulle sett på bio ikväll men får nog tänka om för om jag nu sårar någon så ska inte denna personen behöva träffa mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag har sagt det förrut och säger det igen, fan alla skulle haft det bättre om inte jag fanns."



stämmer inte inget hade blivit bättre av det!

2009-07-21 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback