Tandställning igen :(

Idag var jag hos tandregleringen och fick tandställning igen både uppe och nere, hade ju det förrut men det blev inte så bra  så ska göra om alltihopa nu och sen göra en stor operation då de typ ska dela på hela käken :O
Det tog 2 timmar att fixa det idag så jävla jobbigt , när jag ligger där med bomullstussar, äcklig smak i munnen av nåt hon användt och en massa slangar så frågar hon om jag har det bra. Ursäkta men nej hur kan man ha det bra på det sättet? Men jag mummade nåt mm.

Sen kunde jag inte bita ihop alls så hon fick sätta på nåt på mina hörntänder så har fyra tänder som jag kan äta med bara och det är jätte svårt, fritidsbarnen tyckte det var rätt komisk när jag skulle äta macka på mellis fick ju dela den i jätte små bitar :P



Kommentarer
Postat av: Gina

usch va jobbigt stackare..hur länge ska du ha den nu?

2009-01-29 @ 19:17:07
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

Delta gärna i min tävling om ett par Nyckelpigor in-ear hörlurar :)

http://aujmalm.blogg.se/?tmp=02152407

2009-02-02 @ 17:39:54
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback