Hemma bio hos Andy igår

Andy har skaffat hemmabioanläggning så han bjöd hem mig och kim till honom för att se på film : ) Jävla najs ljud asså . Såg min första actionfilm har alltid klagat på det innan men okej det var väl lite bättre än vad jag hade trott men  bara ytterst lite. Andy sa att jag skull börja se actionfilmer med han o Kim oftare så de kunde lära mig vad som var bra i actionfilmer m.m.  Såg även en icke actionfilm för min skull. 

Sen när jag skulle moppa mig hem så blev jag först rädd för en konstig gubbe och sen fortsatte min mörkräddsla o moppeden hade stannat o jag står där helt livrädd så fick fan ringa mamma o be henne komma , så hon kom o hade bensin med sig , måste fan göra något åt min mörkräddsla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback