.

I min gammla blogg skrev jag jätte sällan, men nu har jag fått helt sinne och  vill skriva hela tiden :O

Ikväll har jag pluggat körskolsteori vill verkligen bli av med det snart nångång vorre ju så fantastiskt skönt att ha körkort. Kanske ska spara de pengarna jag snart får av csn till en bil.
Det är bara jobbigt att man har så mycket i skolan mest då projektarbetet så att pluggar man körkortet får man ångest över att inte projektarbetet ska hinnas klart i tid, men okej är ett bra tag kvar tills dess som tur är.

Nu ska jag iallafall ta mig en duch och sen kolla på de två sista avsnitten av OC uch vill ju verkligen inte att det ska ta slut och jag tror faktikst att mina vänner har förståt att jag absolut inte vill det för har ju nämnt det några gånger :P Har god lust att se om på de 4 boxarna sen på direkten igen hehe. Men får väl ta och försöka hitta en annan serie, men det lär bli svårt att mäta sig med OC.


Sennare
Har precis varit o duchat o satte på OC skivan då känner jag mig inte redo,
för att se de 2 sista avsnitten. Vaddå vorre det inte bättre om jag gjorde det när jag jag hade ett städat rum istället och åt på nåt gott? Tänk att aldrig mer kunna se några avsnitt sen som man inte sett innan? Tänk att få se ett slut på det hela?
Fy fan tänk att det verkligen kommer ta slut. Jag vill inte att det ska ta slut. Jag vill att det ska fortsätta för alltid. Fan vad löjlig jag är men det kan inte hjälpas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback