Godnatt

Jag har verkligen inte kommit i säng tidigt de senaste nätterna (eller okej under flera veckor). Det har blivit kring 2-3 och sen ska man upp kl 7 så blir typ bara 4 timmars sömn. Det har verkligen inte varit meningen men timmarna mellan 12 och 2 på natten går väldigt fort.  Eftersom jag sover så lite så gör det såklart att det blir jätte svårt att komma upp på morgonen o sen går man runt och är  jätte seg om dagarna.

Jag har försökt komma i tid tidigare men det har inte funkat men ikväll tänkte jag ändra på det , har fixat alla mina måsten och sitter nu här nyduchad och tänke gå o lägga mig o läsa en bok. Tror det blir "Snälla pappa nej" som jag fick av syster i julklapp : )



Snälla pappa, nejStuarts högsta önskan var att hans far skulle älska honom, men han fick veta att
han var för stygg för att vara värd att älskas. När David Howarth sattes i fängelse
för att sexuellt ha utnyttjat Stuarts yngre systrar insåg ingen att han även utnyttjat Stuart,
förrän den dag då han försökte igen och Stuart slog tillbaka på det enda
sätt han kunde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback