Stackar rika flicka



Vem gillade inte Spice Girls när man var liten?  Själv var jag helt frälst och mina vänner likaså. 
Jag minns hur vi alltid klädde ut oss till "vår tjej" och ställde oss på stolar sen stog vi där och dansade och sjöng till alla låtar. Och när vi hade "små stjärnorna" på fritids så fick jag låna min fritidsfrökens peruk när jag skulle vara Mel B. Men hon var egentligen inte min favorit.  Mina favoriter var Emma och Geri och senare Mel C.
Dagen när jag fick reda på att Geri hade hoppat av minns jag också väl jag och min dåvarande bästis Jelena satt och åt mellanmål och pappa skulle hämta mig. Han kom mitt i mellanmålet och fick sätta sig ner hos oss och berättade det då. Det var som om hela världen slogs i spilror ;)  Jag blev jätte ledsen :( 









Men nu var det inte om alla Spice Girls minnen jag tänkte berätta om , utan om programet jag såg tidigare idag om Viktoria Beckham . Det var riktigt sorgligt tycker jag och handlade mest om hennes kropp.
De hade tagit med saker både från dåtid och nutid. Man såg gammla kort på henne där hon var så fin så. Men som någon sa i programet hade hon sett de bilderna så hade hon säkert sagt att hon var tjock på dem vilket hon inte alls var.  Nu består hon endast av benknoter och ser ut som ett levande skelett till ett stort huvud som inte alls passar ihopa och dessutom ett par bröst som ser ut som två vattenmeloner. Jag förstår bara inte hur hon kan påstå att dem är äkta? :O Hon borde ju stå för vad hon har gjort eller bara vara tyst om dem men inte ljuga för det hela är ju uppenbart. Nu låter jag elak. Jag har egentligen ingenting emot Viktoria tycker bara det hela är så fruktansvärt otäckt hur man kan göra så mot sig själv. Jag tror inte människan mår bra och kanske har gett upp? Kanske är det därför som hon "går med" på att David är otrogen gång på gång?



Viktoria som ung

  

Enligt Viktoria själv så har hon "inte" gjort någon bröstförstoring


           

Kommentarer
Postat av: Tanja

VI SKA SE PINK!!! 445 KRONOR KOSTAR DET!! DEN 10 NOVEMBER SKA VI SE PINK: BESTÄLL DEM :D

2009-02-22 @ 23:25:17
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Sweet life style

hehe ojdå!

2009-02-22 @ 23:46:33
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: juliana (:

jaa verkligen, fast det blev inte så värst mkt plugg iaf ;b och du jag var ett väldigt stort fan av spice girls när jag var liten :)

2009-02-23 @ 07:22:12
URL: http://julliiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback