Uch det är synd om mig för jag är förkyld :(

Det är fan synd om mig :(
Jag har gått och blivit mega förkyld känns nästan som feber också men jag tror inte jag har det.
Sitter här med någon egen te, honung och citron vatten nu.
Kvällen har varit helt okej . Först singstar med Kim, hans två systrar, Andy, Fredrik, Elin, Jonna, Sofie, Alex och Dennis. Sen drog en hel del rätt tidigt vid typ 11.
Jag, Kim, Andy, Alex och Dennis var kvar och såg på film, eller mja jag sov igenom hela. Kvällen hade nog varit roligare om jag inte varit så himla trött.

Mår inte alls bra som sagt så nu ska jag drick upp min vattenblandning och sen försöka sova.

Godnatt

Några minuter senare: P Nu är det ännu mera synd om mig vattnet var helt kalt och jag tänkte jag skulle läsa en bok först innan jag somnade. Eller inte en hel bok då förstås ;) Men lampan funkar inte :( och sen har vattnet kalnat innan jag hann dricka det :( och nu ska syster sätta på musik klockan halv 2 på natten och det får ju hon förstås jodå för det är ju lördag :O De vågar fan aldrig säga emot henne blir så satans trött.







Ps. Kanske fel att skriva detta här men whatever. Jag tror du läser min blogg ibland , så därför vill jag bara passa på att säga att det faktikst inte är jag som snackar skit om dig och gör så att mina vänner får reda på saker om dig. Jag ödslar inte min tid på sådant. Däremot förstår jag dem möta någon som beter sig som dig klart dem börjar tycka illa om den personen. Dessutom har det inte gått att missa hur du har behandlat mig och de bryr sig om mig : ) Vad är det konstiga med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback