Trött som en mört

Hej,  hur mår ni idag? Själv mår jag inget viddare har gått runt och varit seg hela dagen för jag somnade
inte förrän 3 igår eftersom jag inte mådde bra pgr att jag var depp över att folk aldrig ställer upp
tillbacka när man ställer upp för dem själv.

Men även om jag var trött som en mört så gjorde det ingenting för det var rätt slappt på fritidset 8 fröknar
på 11 barn. Kändes ju rätt onödigt.

6 av barnen var och spelade kidssvollyboll det såg ut att vara rätt roligt faktiskt, sen blev det massa spel och sen kollade jag i gammla skolkataloger där jag hittade Kim, Andy och Dennis. Andy såg ju inte alls ut som nu hahah xD

Nu ska jag slappa lite sen städa eller plugga (fick inte riktigt gjort allt i helgen som jag tänkt så har lite kvar på projektarbetet att skriva) sen blir det till att sova tidigt ikväll för ska vara på fritidset med Rebeca o öppnade kl 0630 förstår inte hur jag ska orka det så morgontrött som jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback