Scones : )

Äter scones just nu riktigt smarigt : )

 



Jag har en ide över vad man ska skulle kunna ge Gina i 20 års present. Jag är ute i god tid faktiskt xD
Men helgen innan jag fyllde 19 år så började hon ju planera vad hon skulle ge mig i 20 årspresnet  så jag är inte värst hehe :P
Kan dock inte skriva saken här eftersom hon läser min blogg men behöver någon mer som vill vara med på saken så om  ni vill veta så hör av er xD


Ska snart plugg ska läsa på om 7 åringars  interlektuelt , emotionelt, fysiska m.m utveckling för att sen kunna göra en observation på ett barn på min praktikplats.

Kommentarer
Postat av: Gina

hehe, nu blir ja ju nyfiken..;P

åh scones, det e ju gott :) borde ja göra nån dag xD

2009-02-05 @ 17:48:10
Postat av: Jennie

Det är så himla gott med scones!! Mumsmums! :-)

2009-02-06 @ 22:46:09
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback