Plugghelg :(

Jag har faktiskt bestämmt att denna helgen får bli en plugghelg bara lördagkväll (alla hjärtans dag kvällen) som jag inte hade tänkte sitta inne och plugga. Ska träffa ett par vänner då istället.
Det kommer förstås inte bli kul att plugga så mycket under en helg men fan vad skönt på måndag när det mesta är klart, vilken lättnad. Så planen är plugga som fan i helgen och sen slappa i två veckor ( =

Nej nu ska jag planera plugghelgen och sen sätta igång .

Ha det bra och hoppas ni får en roligare fredagkväll än mig



Kommentarer
Postat av: Gina

Gud vad du är duktig.. :) sån helg borde jag med ha nån gång..^^ lycka till!

2009-02-14 @ 15:40:44
Postat av: mademoiselles

åh trist med plugghelg. hoppas det gick bra!

2009-02-16 @ 12:36:18
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback