Godmorgon (lite sent :P)

Hur hade ni det igår på alla hjärtans dag?
Jag hade det bra för även om jag inte har någon pojkvän så har jag en hel del
vänner som inte heller har någon så därför bestämmde vi att vi skulle träffas
och ta det lugnt : ) Så jag, sandra, andy, kim, sofie, jonna och Lina var hemma hos Andy
spelade rockband, snackade, sjöng för kim som fyller år idag den 15feb, och såg på film .

Jag har alltid hatat när folk sätter på engelska filmer utan svensk text eftersom jag inte är så bra på det, muriel min enngelsklärarepå högstadiet sa till mig att jag inte skulle snacka engelska för då skämde jag ut mig så då satte det verkligen en spärr för mig. Men jag måste börja träna upp min engelska så tänker i fortsättningen inte ha något emot otexade filmer.

Idag måste jag förresten bestämma mig inför framtiden. Ska jag plugga viddare på en gång? ska jag isåfall läsa kyutbildning? eller ska jag läsa på högskolan? Högskolan vorre väl bättre egentligen men kyutbildning roligare? eller ska jag vänta ½ år med att plugga?  VAD VILL JAG ÄNS PLUGGA TILL?????? :O :O :O
Det är nämligen sista anmälningsdagen till högskoleprovet idag och det vill jag ju göra om jag ska gå på högskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback