Gå i ide

Urgh det är så hemskt isande kalt ute, hatar  verkligen det och skulle lätt kunna tänka mig att gå i ide nästan hela vintern.
Kunde dock skippat det på min föddelsedag, julen och nyår för det vill jag ju inte missa.




Vorre åtminstone sjukt najs med en sån säng som fanns på hotellet i Danmak den var stor o väldigt mjuk hade ett mjukt tjockt täcke och en stor mjuk kudde. Sen kunde det finnas en storbildskärms tv och varm oboy. mmmm : )

Saknar den sängen och hotellet väldigt mycket, skulle fan kunnat bo där. Att de dessutom hade ett relaxrum med bubbelpol på 5våningen gjorde det inte värre direkt :P

Nu ska jag vila ögonen en kvaer , sen är det oboy och plugg som gäller för ska ha prov imorgon


Kommentarer
Postat av: JONNA

sv. ja verkligen! : ]

2009-02-04 @ 16:30:11
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Gina

lycka till på provet!

De skulle faktiskt va skönt o gå i ide ibland men de måst ju egentligen va sjukt tråkigt..:P

2009-02-04 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback