Emil i Lönneberga : )

Har precis ätit en god och rätt så nyttig frukost bestående av  gröt med mosad banan, clementin o fransk lantbröd med sylt och kollar på Emil i Löneberga : )  I klass 1 där jag har varit o praktiserat jobbade de massor om Emil så blev riktig sugen på att se Emil nu med Elinor.






Igår var förresten sista dagen i klass 1 inte alls kul man kommer ju så nära vissa på så snabb tid. Ska vara på fritidset nästa vecka (sporlovsveckan och sj få sportlov en vecka senare) men det verkar inte som att så många barn ska vara där då :( Tror inte de två tjejerna som jag kom närmast skulle vara där :( (nje man får inte favoritsera men det går ju ej att låta bli man är ju trotsallt människa och klart man tycker om folk olika mycket men sen ska man ju förstås inte visa det.

Men nu ska jag fortsätta med min plugghelg  : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback