confused

Idag fick jag sluta lite tidigare ifrån praktiken, vid halv 2 gick hem och va med Elinor. Drack Smoothie och kollade på Eva & Adam. Sen vid 7 frågade Sofie och Kim om jag ville va med dem och kanske med Sandra och Dennis  men jag visste inte och tänkte bara vila en liten stund. Vaknade 5 timmar senare klockan kvart över 12 och trodde det var morgon kollade på klockan som bara var kvart över 12 och blev jätte förrvirad. Jag kom ju inte ihåg att jag hade gått och lagt mig bara för ett tag sen och sen märker jag att jag fortfarande har mina vanliga kläder.

Jätte förrvirad:P

Sen kollad jag klart på "Ps I love you" och snackade med Sandra och Kim på msn ( :









Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bli vegetarian då? =) Det var en liknande film som fick mig att ta steget. Och ärligt talat så har jag bara mått bättre sen jag blev det, känner att jag har mer energi och mår bättre i övrigt :)

2009-02-20 @ 10:14:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback