Trött och Bakis

Hoppas allt är fint med er, fy fan vad jag är trött idag. Förmodligen beror nog på att man har festat hela helgen brukar ju bli så sen då. Det var iallafall en rätt så trevlig fest jag fick till tycker jag. Kul folk, mycket flumm, lekar som jag har aldrig, sanning eller konsekvens och pyramiden med min kortlek som består av nakenbilder på killar fick den av Gina i julklapp ett år.Bea skulle sitta och kolla och jämföra dessa väldigt noga (skvallrar)  och vi hoppade även studsmatta.
Sen blev det Qbar innan vi drog och köpte käck och drog upp till Kim.




Tyvärr lärde jag mig att saker inte förändras så lätt som man kanske vill tro ibland, ibland vill man tro för gott om folk. Men jag måste sätta en gräns och det är nåd för väldigt länge sedan men sen verkade du ha förändrats när vi började snacka igen efter ½år men du bevisade ganska väl att jag hade trott fel. Så jag tror inte jag förlåta dig denna gången.

Idag skulle jag ha pluggat hela dagen men istället har jag som sagt varit trött och bakis och bara legat på soffan och kollat på Tv - Disney Chanel, Robinsson och Tallang. Men får väl ta och börja med skolarbetet nu för jag har verkligen mycket att göra.


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

sugen på nånting helt nytt?

kom in och lyssna på mina låtar och vårt band 'shadow of the room'!

ung metalsångerska som söker till idol :)

2009-04-19 @ 20:37:19
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Jen

åh de är jobbigt att vara bakis!

2009-04-20 @ 14:17:20
URL: http://littledessert.blogg.se/
Postat av: Bäähz

Hahah din kortlek var ju helt jävla underbar :D

Tack för en trevlig kväll :)

2009-04-21 @ 17:04:06
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback