My best friends ex girl friend

Igårkväll var jag ju som sagt hos sandra , men först var vi och hyrde filmen "My best friend ex girl friend" och eftersom det var länge sedan jag skrev om en film här så tänkte jag göra det nu.

Filmen handlar då om Dustin som är kär i Alexis. Men Alexis vill bara vara vänner. Dustins vän Tanke kommer då med ideen om att han kan bjuda ut Alexis och vara så hemsk att Alexis förstår vilken fin kille Dustin är - "Mäns vars kvinnor har dumpat dem kan hyra han till helvetsdate vilket kommer föra dem in i dera expojkvännars armar igen" Men det går inte riktigt som planerat. Och när Alexis bjuder upp honom senare och vill ha sex så hamnar Tanke i ett dilemma.

Filmen hade verkligen sina ljusa stunder då man skrattade mycket, ibland blev man mest irriterad på skådespelarna och ibland förrvirad av filmen. Men även om det inte är den bästa filmen jag har sett och ingen film som man kommer komma ihåg så tycker jag helt klart den är sevärd.


Kommentarer
Postat av: sara

den är superbra :)

2009-04-25 @ 13:05:04
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback