Shopping i Malmö

Får väl erkänna att gårdagen när jag skulle ha pluggat blev det inget gjort alls. Visst jag kollade på paprena inför samhällsprovet men var både trött, förkyld och bakis så fattade inte ett skit.
Vid 21 tiden stack jag hem till Kim där även Andy och Gina var , såg på tv : )

Idag har jag varit inne i Malmö på shoppingrunda med Gina, super trevligt! 


Åt på Subway

 


De har ju öppnat ett nytt shoppingcenter där dem bl har New York, en sån underbar affär med väldigt snygga klädder och där det mesta inte kostar mycket mer än 100 lappen. Skit gött : ) Var där inne i säkert en och en halvtimme hehe. 

Jag sitte i en provhytt på New York och funderar på vad man ska köpa och inte köpa





Köpte 4 klänningar, ett par söta trosor det står shake your bouthe på troskanten och sen på baksidan är det grisar som gör det, ett par andra undisar, slitna jeans shorts (tyvär ingen bild med dessa var riktigt snygga),en studentklänning ska dock bytta denna studentklänningen till en annan som jag hittade på MQ senare hittade dock inte i min storlke så får leta här och studentpresent till Sofie bestående av en rosa verktygsväska med de viktigaste reskapen i rosa.




Funnderar stark på att bytta, vad tycker ni?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback