Jävla mög

Idag mår jag verkligen inget vidare.
Det har med studenten att göra och jag funderar stort på att skita ialltihopa , hur mycket är studenten egetnligen värd om man ska behöva må så här skit inför det? Men det löser sig nog. Klart jag egentligen inte ska skita i det , det bara måste lösa sig.

Men jag tjaffsade som fan med de andra  tre tjejerna idag sen drog jag och Alex kom och hämta mig : ) Stack hem till honom och lagade lite mat och sådant.

Bland allt elände så har jag fått tillbax min dator som har varit inne på lagning, riktigt skönt att fått tillbax den för jag har saknat den.

Måste försöka bli av med min ångest lite sen ska jag till körskolan och övningsköra men det är inte förräns om 1½ timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback