Fest i Kristiandstad ikväll



Ikväll blir det fest jag, Kim och Alex ska åka in till Kristiandstad till en fest där.
Känns lite sådär kul faktikst , tycker fler kunde följt med men de skulle jobba eller bara träffa flickvän/pojkvän.
Men eftersom jag ändå inte har något bättre för mig så kan jag lika bra följa med. 
Men nu ska vi se det possetivt hon som ska ha festen har jag träffat innan för några helger sedan
och hon verkade ju rätt trevlig. Dessutom kanske det är fler kul folk på festen, ja vi får se helt enkelt.
Vid 7 tide kommer Alex och hämtar upp mig och jag måste hinna städa en toalett innan (mamma o pappa som tvingar mig och syster att städa varsen toalet innan varje helg), äta lite, fixa med drikan, ducha, sminka mig och leta upp kläder.
Visst fan måste leta upp mitt pass också annars går det inte så bra ikväll för vi ska till biljardkompaniet (ett rätt tråkigt ställe faktikst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback